Å ha mange varme jern i ilden!

God mandag til alle!

Denne uken skal MARERITTmagasinet #3 ferdigstilles. Det er halloween-utgaven, så den blir proppfull av grøss og gru. E-magasinene kan kjøpes på forlagets hjemmeside (fjaerpennenforlag.com).

Arbeidet med Mørklanders oppfølger går fremover, men saktere enn jeg hadde planlagt, i og med at jeg tross alt må jobbe med slike ting som gir meg penger i tillegg. Tenke seg til, noe så bortkastet 😉 Jeg holder også på med å få oversatt del 1 til engelsk, det tror jeg kan blir ordentlig bra! Paperbacken er omformatert, så nå ser det ut som en vanlig bok om du bestiller den – kun på amazon for øyeblikket.

Jeg har begynt på et utkast til en ny fantasybok. Om den skal være enkeltstående eller en del av en serie har jeg ikke helt klart for meg enda, men jeg skal uansett gjøre ferdig Mørklander før jeg gjør mer ut av denne nye ideen.

I det siste har jeg hatt mange runder med meg selv. Kanskje er det en form for midtlivskrise, eller kanskje har jeg endelig begynt å bli litt voksen, men jeg har i hvert fall gått rundt og rundt meg selv for å finne ut hva jeg egentlig ønsker av livet.

Jeg tror jeg begynner å bli enig med meg selv, og det kjennes godt, så jeg er sikker på jeg er på riktig spor. Hoveddelen av det jeg vil gjøre er å skrive. Jeg vil få ut bøkene mine, historiene mine, og jeg vil fortsette å skape verdener man kan reise til når man trenger et avbrekk. På sikt ønsker jeg også å hjelpe andre med å realisere den samme drømmen.

I tillegg kan jeg tenke meg å gjenoppta oppdragene som frilansjournalist, for selv om jeg elsker fiksjon, kjennes det godt å skrive litt andre ting også. Et avbrekk tror jeg bare kan være sunt.

For en tid siden sertifiserte jeg meg også som kostholdsveileder, noe jeg ikke har gjort en stor greie ut av. Det kommer nok heller ikke nå til å være det jeg prioriterer aller mest, men jeg planlegger å få ut noen hefter (PDF), med både oppskrifter, tips og triks og råd om livsstilsendringer. Se der, da kom jammen meg skrivingen inn i bildet igjen!

Jeg skal gjøre et forsøk på å holde bedre liv i bloggen også, men det blir ingen faste dager med innlegg, det får heller bli en overraskelse, hehe..

Legg igjen en kommentar