Mål for 2019

Så er vi her igjen. Den aller første dagen i et helt nytt år. Blankere ark enn det er det vel knapt mulig å få. Nå gjenstår bare å spisse faregstiftene og gå løs på alt disse nye mulighetene som nå ligger foran oss!

Mange starter året med liste over forsett. Jeg har også det, men jeg kaller dem mål, kanskje fordi jeg synes det er mer givende å oppnå når jeg bruker det navnet. Rent skrivemessig har jeg et svært spennende år foran meg, og jeg er stupklar til å ta fatt på det.

Skrivemål for 2019

1: Utgivelse av Mørklander, del 1i Mars (OMG!!!!)

2: Påskekrimprosjektet

3: Ferdigstille manus til Mørklander, del 2

4: Krimkonkurranse for Goliat Forlag

Av disse er selvsagt de tre første de viktigste, men det er alltid gøy å ha noe å strekke seg etter, derfor kommer konkurransen inn i bildet.

Har dere noen forsetter eller mål for året?

GODT NYTT ÅR!

 

Legg igjen en kommentar